Ad Code

Responsive Advertisement

Tamat Sudah Drama Hati Perempuan


Walaupun drama melayu...lakonan yuhanis banyak mencerminkan diri ini. Sejak melahirkan anak  3 tahun yang lalu, Raisah Safiah... segalanya untuk pia. 24 jam fikir pasal pia. Bila tertengok cerita ni, waktu itu, dah pertengahan episod...baru aku sedar, aku dah abaikan sebahagian tanggungjawab aku pada suami tersayang sejak kehadiran puteri yang di nanti. Baru terdetik di hati...sudah lama aku abaikan insan yang sentiasa di sisi aku saat aku suka duka susah gembira. Maafkan ros...Abang kerana sabar melayan karenah Ros. Ros sangat sayang pada abang. cerita ini membangkitkan kembali dan mengingatkan diri ini tentang wujudnya seorang lelaki di sisi ini...insyaallah bahagia hingga ke syurga. Aamin.

Hati Perempuan
Mia Ahmad sebagai Yuhanis
Syarul Ridzuan sebagai Tengku Zaril

Post a Comment

0 Comments