Ad Code

Responsive Advertisement

Pengakap Selamanya



Akum, sebelum aku masuk pkpg, aku aktif pengakap. itulah kami berempat kehulu-hilir, 1 geng, 1 kepala..best gilerrr.. dari kiri gambar zaharah (kak joy) dia ngajar kat SK Yahya Awal, JB. Dia selamba badak.... Kedua tu Roshita Jaffar (kak ita).ngajar kat SK Skudai Baru, JB.ini ketua brutal kami...dia yang selalu menceriakan suasana. Yang ke-3..Rosmah Abdullah..akulah tu..tak percaya? kurus kan? bila aku stop scout..badan aku terus jer di pam-pam.. hehehe..lepas pkpg nie nak aktif semula ler... Masa tu aku ngajar kat SK Sri Amar, JB. dan yang kanan tu mardiah baian (mar)..Ngajar kat SK Cacat Pendengaran, JB. dia nie pun sekepala dgn kak ita...nano-nano... kalau jambori ke ujian pentarafan ker... perkhemahan ker, kamilah yg memenuhi unit urusetia. sporting giler. Tak lupa pengalaman kat jambori dumai, indon...ribut woi.... aku pen pesuruhjaya bhg pentadbiran(s/u daerah) kak ita dan mar penolong pesuruhjaya hal ehwal wanita dan kak joy bahagian latihan. La nie... tak berapa aktif sangat... aku dah sign out masuk upsi. Gambar nie amik hujung tahun 2002 masa perhimpunan agung pengakap negeri johor. Januarinya aku masuk PKPG kat IPDA, Kedah.

Post a Comment

0 Comments